čtvrtek 7. března 2013

Co si to dovoluješ čuráku !!!



„Co si to dovoluješ čuráku !!!“  Opět  po nějaké době slyším a čtu výtky k mému facebooku potažmo k mé osobě. Všechny, absolutně všechny, reakce jsou anonymní krom jednoho telefonátu, ale ten byl ve směru ode mě, ne ke mně. Takže jsem hovor raději ukončil. Důvod těchto reakcí?

Za prvé, opět se v mých přátelích objevila mladá holka.

„Já to kurva nechápu!!!“
Proč se ti ješitní a stupidní debilové nestarají sami o sebe!?  Proč neustále moralizují, pomlouvají a kritizují moje chování a aktivity? Neví absolutně nic o tom, proč se ta či ona osoba objevila v mých přátelích.
 „Toto snad ani není možný“ říkám si a kroutím nad vším nechápavě hlavou.

Za druhé, napsal jsem komentář k fotce Petry.

To se strhla ale obrovská lavina ( anonymních :-D ) ohlasů. Byl jsem z toho zděšen. Jde vytipovat poměrně snadno kdo psal tu či onu reakci. Dáte si to dohromady vždy. Většina lidí nedokáže napsat svůj názor tak, aby nešlo poznat o koho se jedná. A okruh je docela úzký. Stačí se podívat na přátele, přátele přátel a přátele přátelů přátel.
Udělal jsem prostě to, co dělají všichni na facebooku. Pouze jsem okomentoval fotku.

1)       Je to holka od Nuny. Proč jí píšeš na facebook?

2)       Nelíbí se nám to, co děláš.

3)       Ty si nedáš pokoj s těma mladyma holkama, že ne?

4)       Kolik ti je roků, že píšeš tak mladé holce na její profil? Toto není normální.

To je jen zrníčko toho, co jsem dostal. Doprdele!!!  To jste všichni opravdu tak tupí, omezení, nechápaví a bez špetky inteligence? Proboha vzpamatujte se a podívejte se na sebe co to děláte. Chováte se jak ty největší stupida na netu a navíc jste všichni tak ješitní. Bojíte se podepsat pod ty svoje výplody sraček a pomluv. Měl jsem o vás jiné mínění.

No jo no. Každymu člověku nebylo holt dáno do vínku rozumu a inteligence. Ubohost. Jiny slovo, na vaši adresu, nenalézám. Na druhou stranu se ale musím smát :-D Díky vám se nenudím.



Žádné komentáře:

Okomentovat