Zamiloval jsem se do sedmnáctileté slečny. Sedmnáctiletá
slečna se zamilovala do mě. Deniska Gogová je takovej můj andílek. Je pro mě vším.
Teda v současné době tomu tak je. Proč s ní tedy nebýt v kontaktu
více jak s jinými lidmi. Mobil je k tomuto přímo předurčen. Deniska
je u O2 s číslem 7xx xxx xx4 a já u T-Mobilu s číslem 7xx xxx xx9.
Deniska má předplacenou GO! Kartu. Já paušál.
Zařídím se tedy po svém a od svého operátora chci jiný tarif. A když už
chci jiný tarif tak proč nesáhnout po té revoluční novince s názvem „S
námi síť nesíť“. Všude slyším o neomezeném volání do všech sítí. Na webu
t-mobile to čtu skoro na každé stránce. Jsem rozhodnut. Toto bude pro mě to
pravé ořechové. V samoobsluze si měním tarif a jeho aktivaci si pro
jistotu ověřuji na info lince T-Mobilu. Tam je mi potvrzeno, že je tarif
aktivní a já můžu neomezeně a libovolně dlouho volat do všech sítí. Píše se
datum 21.4.2013 a já uskutečňuji svůj
první neomezený hovor. Tehdy volám ještě známé holce z netu. Moje
zamilovanost přišla až o nějaký ten pátek později.
21.4.2013
|
14:56:22
|
Volání O2
|
4207xxxxxxx4
|
3901 s
|
0
|
0,00
|
Patřičně tohoto volání využívám a jsem s Deniskou denně
v kontaktu. Sex po telefonu taky zabere nějaký ten čas ale v reálu to
je jiné. Neporovnatelné, neskutečné a děsivé peklo na zemi. Pardon, peklo v posteli.
5.6.2013 mně však vyvede z míry sms-ka, kterou
dostávám z čísla 4603, tedy od mého operátora. V ní mi oznamují, že
jsem přečerpal limit na volání a od této doby mi jsou hovory účtovány částkou
3,50,- Kč za minutu. Vidím v tom chybu systému. Já mám přece neomezené
volání do všech sítí. Tak mi toto bylo řečeno operátorem. Pro jistotu volám na
info linku a chci jim nahlásit chybu v jejich systému. Odpověď operátora
mně docela usadila. Zjišťuji, že ono inzerované neomezené volání do všech sítí
zase není až tak neomezené. S Deniskou jsem v jednom měsíci provolal
více jak 10 000 minut. Toto je strop, který nesmím překročit. Přešvihnu li tuto
kvótu, budou mi hovory účtovány výše uvedenou částkou. Já dostal tuto sms-ku se
zpožděním asi sedmi hodin takže mi na online vyúčtování rázem naskočila nějaká
tisícovka. Super prasárna od růžového
prasete. Ani se nikdo nenamáhá informovat o tom své zákazníky. Na můj dotaz, co
s tím uděláme, když toto konkurence nemá, mi je operátorem řečeno, že mám
přejít na jiný tarif nebo podat výpověď. Kurva tak to je odpověď jak od Švejka.
Hmmm, takto si T-Mobile drží zákazníky. Paráda.
Volám na O2 a chci po nich odpověď, jestli i oni mají
takové omezení. Je mi řečeno, že ano ale neúčtují ho nijakou částkou nad rámec
paušálu. Pouze technici sledují, jestli tohoto není zneužíváno pro fungování
telefonních ústředen nebo sms center. Pokud by tomu tak bylo, jednalo by se o
porušení obchodních podmínek. Ale pravděpodobnost, že by zákazník provolal
měsíčně více jak těch 10 000 minut je malá. Proto to nezpoplatňují.
Volám na Vodafone a chci po nich odpověď na tu samou
otázku. Tam je mi řečeno, že vůbec žádná omezení podobného typu u nich nejsou.
Takže jsem nepochodil a v rámci konkurence mi je
toto účtováno. Deniska je ale moje láska. Je pro mě vším čím pro mě holka může
být. Miluji ji nade vše. Odejde li ona, z tohoto světa, odejdu s ní dobrovolně
i já. Chci být neustále s ní stejně tak, jak ona chce být neustále se
mnou. A žádné růžové prase mi v tom nezabrání. Však tu je ještě Vodafone a
ten mě nebude omezovat ve volaní s mojí láskou.
Žádné komentáře:
Okomentovat