úterý 12. února 2019

Je kniha o tabačce realita nebo pohádka?


Zdravím Vás přátelé a známí.
V poslední době se na mě začíná obracet hodně lidí s dotazy, které jde rozdělit to čtyř skupin.

1.       Obava o práci,
2.       tajná láska,
3.       termín vydání knihy a
4.       dotazy jestli kniha opravdu vyjde.

Pojďme si tedy společně objasnit a vysvětlit jednotlivé body. Do budoucna pro mě bude potom jednodušší, poslat odkaz na tento článek a neodpovídat každému tazateli individuálně.

1.       Obava o práci.
Již jednou jsem na toto téma psal krátké vysvětlení. Nalézt ho můžete tady: https://1url.cz/SMp6K
Mějte prosím toto na paměti. Nikdy bych si nedovolil udělat něco, za co by mohli být zaměstnanci PMI KH postihováni. Nemám rád individua, které Vás budou peskovat za etiketu nalepenou na podlaze nebo za to, že nůž není v prvním šuplíku ale ve druhém a proboha!! – není v levé ale v pravé straně šuplíku. Toto je ale můj úhel pohledu. Takže fakt buďte lidi v klidu. Nikde nebudou konkrétní jména. Zaměstnanec je třeba i ta Ukrajinka co Vás jakoby řídí, ale prosím Vás, já za zaměstnance považuji Vás, chlapy a holky u mašin, na baličkách kteří lítáte jako šílení a snažíte se o to, aby bylo vše ok a nakonec, za tu Vaši snahu dostanete vynadáno. Za zaměstnance bohužel nepovažuji ty exotické mimosmyslové Hypokeimenony.

2.       Tajná láska.
Toto je tak trochu úsměvné téma. Dotazy na toto se začaly množit až letos, začátkem měsíce února. Něco jsem se na toto téma zmínil pouze zde: https://1url.cz/PMp61
 ale jak je vidět, nedá to spát jak červeným tak ani modrým J
Napřed jsem o tom nechtěl, v knize, napsat ani písmenko. Ale ty dotazy mě přiměly k tomu, že to v té knize uvedu. Ono vlastně není nic špatného na tom, že to tam bude. A co ta dotyčná osoba? Ta mě může pouze prohlásit za idiota. A spousta lidí ví, že mám rád mlady štíhlounky kočky a nemám moc rád stary kraksny přesto, že já jsem vojetej starej žebřiňák. Ale to neznamená, že ta tajná láska musí být nezbytně nějaká osmnáctka. S klidem to může být šedesátnice z Pegasů nebo z OTP. Je jen jedna osoba, která v PMI KH doposud pracuje a ta osoba ví, o koho jde. Této osobě ale natolik důvěřuji, že nemám žádné obavy z toho, že by to prasklo dříve, než kniha vyjde.

3.       Termín vydání knihy.
Napsat knihu není jako napsat email nebo slohovou práci. Není to otázka několika týdnů. Navíc v poslední době jsem ve velmi komplikované situaci a toto mi znemožňuje, naplno se věnovat knize. Stačí jen sledovat moje Facebooky nebo Twitter. Na Twitteru to bude oznámeno jako na prvním místě.

4.       Opravdu kniha vyjde?
Nemusíte mít obavy jako někteří, že kniha nevyjde. Hodně z Vás ji netrpělivě očekává. Nejvíc asi právníci PMI a Management. Jen Vás chci všechny uklidnit. Není to nějaká skandální kniha, která by na povrch vytáhla špínu, které se PMI KH dopouští. V prvé řadě to bude moje autobiografie z tohoto prostředí. Příběh o tom, jak já vidím Kutnohorskou Philip Morris a agenturu Randstad. A já nemám zase tolik možností vytahovat na světlo světa to, co je běžným zaměstnancům ukryto.  Ale je pravda, že se mi ozvalo několik lidí, kteří mi chtěli podat a podali informace o interních sračkách v PMI KH. A stále se ozývají další.

Tímto bych tak nějak uzavřel toto všechno a budu doufat, že to jako vysvětlení bude stačit.
Happy Day Vám všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat